Με την ευκαρία της επίσκεψης Παπανδρέου στο Λευκό Οίκο

Έχετε δει ποτέ να συναντιέται στο Λευκό Οίκο ευρωπαίος πρωθυπουργός ή πρόεδρος και να έχει δίπλα του επίσκοπο; Μόνο εμείς είχαμε αυτό το «προνόμιο», μετά την επίσκεψη του Γ. Παπανδρέου στον Λευκό Οίκο.
Ήταν τόσο βαθιά η εξάρτηση, που έλαβε και το βήμα και μίλησε. Ο εκπρόσωπος της ελληνορθόδοξης εκκλησίας των ΗΠΑ παρευρέθηκε στη συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Αμερικανό πρόεδρο, σαν να χρειαζόταν νταντά ο εκπρόσωπος του ελληνικού λαού, και απηύθυνε λόγο στον πρόεδρο της Αμερικής.
Έτσι, αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της υποτέλειας του ελληνικού λαού, που αντιπροσωπεύεται από έναν κληρικό, ελέω θεού, που ούτε αντιπροσωπεύει ούτε ζήτησε ποτέ την αντιπροσώπευση του ελληνικού λαού.
Έχει επίπτωση αυτή η σχέση υποτέλειας στο εκπαιδευτικό επίπεδο;
Πως είναι δυνατόν να υπάρχει ανεξιθρησκεία, η οποία προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ελλάδας και την ίδια στιγμή να εκπορσωπείται η Ελλάδα από έναν κληρικό της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας;
Η ισχύς της Εκκλησίας στην Ελλάδα είναι όση και η ισχύς του εκλεγμένου οργάνου που φέρει το όνομα Ελληνική Κυβέρνηση.
Τα σκάνδαλα κατ’ επέκταση δεν είναι τυχαία, είναι από θέση ισχύος, μιας οργανωμένης ομάδας ανθρώπων, πίσω από την εκκλησία που εξασκούν πολιτική εξουσία χωρίς να είναι πολιτικοί εκπρόσωποι.
Έχει επίπτωση στο εκπαιδευτικό σύστημα; Μόνον ένας που εθελοτυφλεί δεν μπορεί να δει το προφανές. Όχι μόνον επίπτωση, απόλυτο έλεγχο έχει η εκκλησία επί του εκπαιδευτικού μας συστήματος με το να συζει μέσα στο υπουργείο ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ.
Η πιο πρόσφατη εξάρτηση είναι η ακύρωση της Εθνικής μας Γιορτής και η μεταφορά της κατά 1 μήνα γιατί συμπίπτει με την περίοδο του Πάσχα.
Κατά συνέπεια ας μην στενοχωριώνται οι δημοσιογράφοι που παίρνουν συνεντεύξεις από τους μαθητές και τους βρίσκουν ανιστόρητους επειδή δεν γνωρίζουν τι γιορτάζουν, την 28η Οκτωβρίου, την 25η Μαρτίου, και πάει λέγοντας.

Η Ελληνική Παιδεία στηρίχτηκε στη Γυμναστική, τη Μουσική, τη μελέτη των Ομηρικών Επών και στα Μαθηματικά. Αυτό ήταν τότε. Οι αρχές αυτές είναι αποδεκτές ως αναγκαίες παιδαγωγικές μέθοδες, μέχρι σήμερα.
Η Φυσική Αγωγή όπου έχει καταργηθεί έχει προκαλέσει αρνητικές επιπτώσεις με αποτέλεσμα να έχει αποκατασταθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Η Μουσική Παιδεία ανδεικνύει τους μαθητές σε δημιουργούς, παρά παθητικούς δέκτες.
Τα ομηρικά έπη ήταν ένας συνδυασμός διδασκαλίας ιστορίας, λογοτεχνίας και ρητορικής.
Αφήνω τέλος τα Μαθηματικά γιατί είναι προφανές ότι χωρίς μαθηματικά δεν υπάρχει ούτε ΖΕΙΝ.
Τώρα το πρόγραμμα δίνει έμφαση σε ανάλογα αντικείμενα; Είναι τα κύρια αντικείμενα, δένουν την παράδοση ή την παραποιούν;
Δεν είναι προς όφελος του Ελληνικού Πολιτισμού η διαιώνισή του από εμάς τους έχοντες Ελληνική Παιδεία και φυσική καταγωγή;

Σκεφτείτε όπως ο Πλάτωνας, ο Δημόκριτος, ο Επίκουρος, ο Όμηρος, ο Ρήγας Φερραίος, ο Παπαφλέσας, ο Κορδάτος, ο Αξελός, ο Ελύτης, ο Χατζηδάκις, και τόσοι άλλοι που άφησαν άφθονο πολιτιστικό υλικό. Η ελληνική παιδεία χρειάζεται ένα υπουργείο ελληνικής παιδείας. Επομένως κατάργηση της συμβίωσης ελληνικής παιδείας και χριστιανισμού. Όσο κι αν προσπαθούν οι χριστιανικές βδέλλες να απορροφούν το αίμα της ελληνικής κληρονομιάς, όσο κι αν υιοθετούν ελληνικές παραδόσεις ως χριστιανικές παραδόσεις, πάντα θα υπάρχει η αρχέγονη διαφορά μεταξύ των δυο, η διαφορά μεταξύ ελληνικού ορθολογισμού θρησκευτικού παραλογισμού.

Advertisements